Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

miercuri, 18 decembrie 2013

Inspiratia de azi. nr.7

Vreau nu vreau, zilnic plec la plimbare. Poate nu totdeaunea am dispozitia necesara dar  trebuie s-o scot pe Maya cel putin o ora afara. Cand am adus-o in familie , motivul principal a fost acesta. Sa fiu obligata sa ies din casa. In primele 6 luni  de tanar pensionar, :)  am iesit afara doar cand am mers la doctor. Asa ca am decis sa-mi iau un partener de plimbare altfel e de rau! Si nici ca puteam sa gasesc pe altcineva mai potrivit ! In general Maya stabileste traseul , in functie de directia spre  care se indreapta. Nu stiu ce rotite i se invart prin cap si o fac sa se indrepte intr-o anumita directie! Dar daca eu vreau sa merg in alta parte , se propteste pe picioarele din  fata si refuza sa faca un pas.Nu se lasa dusa decat cand ma conformez si urmez directia stabilita de ea. Azi  a vrut in Chindia , desi eu voiam  mai aproape de casa. Dar ea , nu si nu!  Asa ca iata-ma in Chindia .  Desi parcul nu e chiar atat  de mare si ma astept ca la un moment dat sa nu ma mai inspire nimic, astazi mi-au sarit in ochi cateva subiecte . Si cum nu sunt egoista,  vreau sa va arat si voua ce m-a inspirat azi. Culorile pe care le-am gasit in parc.






 
 Toate fotografiile sunt de azi!
Linking to Blo-Ma Today Flowers  , FFF

4 comentarii:

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)